Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červen 10 12:26:45 CEST 2008

Ja to chtel napsat trosku vseobecne, takze vyjimek z techto mych vyvodu,
bude mnoho. Je jasne, ze nektere 8bit nadhery se pysni i vecmi, ktere
nejsou zcela obvykle a nekdy je nemusi mit ani 32bit kousky. Jenze on je
malinko rozdil v tom, ze to co mivaji i nejnizsi typy 32bitu (treba 2kB
SRAM, ne-li u nekterych nejnizsich typu z rady 8kB SRAM), najdete u
8bitu jen u nejdrazsich kousku a u nekterych ani 8kB vlastne neni moznych.

--
Jiri Bezstarosti