[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Úterý Červen 10 10:50:10 CEST 2008

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Tam není nic o autech bez pásů, ale o nepřipoutaných v autech s pásama - to
> je dost podstatný rozdíl, řidič aut bez pásů jezdí prostě jinak. Také je tam

Auto bez pasu je uplne stejne bezpecna jako s pasama, ktere nepouziju. A
nevsiml jsem si, ze by na silnici auta bez pasu vzadu jezdila bezpecneji,
spis naopak, ale fakt se mi nechce hledat ty desitky clanku o rozstrelenych
skodovkach. A pasy se do starych aut nemontovaly proto, ze by byla
bezpecna, ale proto, ze se to nemuselo.

Ja plne chapu, ze dobry ridic muze jezdit bezpecne i wartburgem, ale to pak
neni primarne zasluha toho auta. Ale tritunove auto na letnich gumach na
snehu bych nechtel potkat ani jako ridic natoz jako chodec.

Standa