Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Červen 10 09:56:54 CEST 2008

Jan Waclawek  wrote / napísal(a):
> Hmmmm... Mozete byt prosim presnejsi o aky presne kit resp. k akemu mcu od Freescale islo? Ak to tam uz dam, a ak to bude niekto citat, nech je to adresne, inak to nepomoze, Freescale je velka firma a maju najmenej tucet roznych navzajom velmi odlisnych mcu.

Nemozem, uz ten kit nemam, posunuli sme ho byvalemu kolegovi. On na nom
urobil celkom peknu aplikaciu, ale tiez mu to chvilu trvalo rozbehnut.
Procesory boli 32b ColdFire s integrovanym ethernetovym radicom, presny
typ nepamatam. Nemam proti nim nic, mozno su dobre, ale vtedy ma dost
zarazilo, ze si niekto dal namahu s pripravou CD a pritom to nebolo
chodive.

> Tie dsPIC sa daju pichnut medzi 32-bity alebo nie?

nie, su 16-bitove

j.