[OT:] Bezpecnostni pasy (Was: Vykon hudobnej aparatury)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Červen 10 09:21:03 CEST 2008

To samozrejme ano, preci jenom by to muselo byt trosku jine nez ve F1,
treba nejake automaticke odepnuti pasu po nehode nebo pri narazu z
boku apod. Ja to myslel spis jako povzdech, ze je skoda, ze je lidem
leckdy na obtiz uz ten tribodovy pas a ze je tomu pohodli obetovana
znacna cast moznych bezpecnostnich prvku.

Ales Prochaska