Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Úterý Červen 10 09:01:56 CEST 2008

K DS89C4xx: dodací lhůta se průběžně mění, připadne mi to, že dvakrát
ročně vyrobí sérii a mezi tím nic. Žít se tím dá. In application
programming horní banky flash.
K RD2: XRAM 1792B, když už ji zmiňujete u konkurence :-)
K Silabs: možnost přemapovat některé signály na různé piny. Někdy
možnost interního oscilátoru.
K LP: připadne mi, že oproti C mají horší EMC. Režimy I/O portů mají i
nevýhodu, po resetu jsou input, což je nekompatibilní s C.
L.