[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Červen 10 07:37:30 CEST 2008

Pracuju na zachrance takze dopravni nehody vidim z prvni ruky a opravdu ma
cenu se pasat . Vyrazne si tim zvysujete nadeji na preziti(samozrejme ne ve
vsech pripadech, ale ten Vas bude spis specificka vyjimka) .

Tech prorazenych hrudniku od volantu kdy lekar konstatuje pouze smrt je
docela hodne . Stejne tak lide co si nepripoutani udelali letecky den a
clovek je potom hleda 30 m od jejich auta ti to vetsinou taky nepreziji pac
jim v draze letu stroji treba strom nebo jina prekazka a jak se spravne rika
hlavou zed neprorazis. Osobne jsem se nesetkal s tim ze by nepripoutani bylo
+ , ale samozrejme je to taky o stesti.

Nepral bych nikomu videt rodinne prislusniky v soku , kteri vytahnou sveho
blizkeho z auta, veri v jeho zachranu a kdyz prijedeme na misto tak za nim
vidime stopu sede kury mozkove ...

Mozna by tohle presne meli ukazovat v autoskolach jak to vypada kdyz nekdo
machruje a nezvladne to . Ale tezko neco resit kdyz ve zpravach je ze
premier si jel 200km/h na fotbalek.

Tolik k realite dne :)

snehulak