[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červen 10 01:43:09 CEST 2008

Toto je pravda. Osobne som bol len na par koncertoch (ktore mi stali za to). Na otvorenom priestranstve, aj ked som bol relativne blizko aparatury, bol zvuk neskresleny atd (proste perfekt). Posledny krat som bol v uzavretej sale, kde to predkapely vytali nad rozumnu mieru. Mal som pocit, ze vsetok zvuk sa kdesi pod stropom zlial do jednej masy rachotu a odtial padal na nas. Z hudby som nemal viac-menej nic. Obcas som mal pocity bolesti. Nastastie, okrem sumu v usiach cestou domov nocnym mestom napeso, mi neostali ziadne nasledky. Moj kolega, ktory rad pocuva(l) hlasnu hudbu na sluchatka takmer denne, po tomto istom koncerte skoncil presne, ako pise Sasa...
...do uzavretej saly na koncert uz nepojdem (snad vo vyssom veku na klasiku :-)

miro