[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Úterý Červen 10 00:08:34 CEST 2008

> Bezpečnost je velmi dobrá :-D

Dovolim si dve nemistne poznamky.

> nemá vzadu pásy, tak si připadám mnohem jistější, než v těch rakvích (ano,
> je tam místa jako v rakvi) co se dělají dneska, ze kterých pomalu nevidíte
> co se děje okolo.

K tem rakvim asi tolik. Proc se asi pri dlouhodobem prudce se zvysujicim
provozu a zvysujicim se poctu nehod lehce snizuje pocet mrtvych a vyrazne
pocet tezce zranenych? Mam takovy pocit, ze to bude tim, ze nejezdime ve
Wartburgach, ale v pomerne bezpecnych "rakvich".
http://www.mvcr.cz/doprava/nehody/2005/grafy11_2005.pdf

> Akorát mi nadávají když ostřeji projedu nějakou zatáčku, přece nebudu
> brzdit... On to zvládne, překvapil mě i jak jezdil s letníma diagonálkama po
> sněhu - nechápu to, ale držely jak zimní - kdo neviděl vzorek, nepochopí, ta
> pneu je totiž skoro hladká a dle logiky a směru štěrbin se přece musí na
> sněhu protáčet... Možná tím, že jsou hodně úzké a ty skoro 3 tuny je
> "prořízly" na asfalt.

Doufejme, ze se nevrati nejaka tuha zima. Mohli bychom vas tu raz dva
postradat.

Standa