[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Červen 9 19:24:28 CEST 2008

Hezký večer,

    ucho má několik regulačních systémů. Nejprve se reguluje hladina
uvnitř sluchových center mozku. Od určité hladiny zvuku se začne
snižovat citlivost vnitřního ucha a při další hladině se stáhnout dva
malé svaly které vlastně zvýší tuhost řetězce bubínek, kladívko,
kovadlinka, třmínek tak, že napnou bubínek a "oddálí" třmínek od
oválného okénka. To je vstup do vnitřního ucha. Pokud bude hladina hluku
stoupat, dostanete se k "prahu nepříjemného slyšení", kdy je zvuk
opravdu hodně nepříjemný a při dalším zvyšování k "prahu bolesti" kdy
zvuk bolí.

    Kdo nezažil, nepochopí co to znamená. Ale člověku to podlomí kolena.
Když jsem "práh bolesti" zažila na vlastní uši, tak mně pak 2x zvedali
ze země a museli mě odvést stranou, nemohla jsem sama chodit. Do dneška
mám památku v podobě návštěv ORL.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz
	         sasa . svobodova . ul @       vodafonemail.cz

            ICQ:  260 344 186

Analogova pošta: na pozadani ;-)

Pavel Krafčík napsal(a):
> Tam se mi aspoń nedostával třmínek
> s kovadlinkou do oblasti limitace, nebo co mi to v ucho vlastně nastává.

Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - http://www.avg.cz
Verze: 8.0.116 / Virová báze: 270.1.0/1492 - Datum vydání: 9.6.2008 10:29