[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 9 18:26:17 CEST 2008


DSP to ano, ale dřív se používaly taky různá hlídátka - napětí, teplota 
repráku. Bedny jsou menší, protože repráky mají už jiné T/S parametry a 
navíc se spodek dohání centrálním subwooferem se servodrive (motorové 
repro).

CO se týče W353, tak jsem tuhle bral 2 pubescentní stopaře co jsou od nás z 
dědiny co mají furt jenom blbé úšklebky, po jízdě je to přešlo.

Jezdil jste někdy warbecem? Musí se to sice opravdu umět (když jsem v něm 
jel poprvé, málem jsem ho otočil na střechu), fakt se to nedá srovnat s 
moderníma autama. Nejvíc mě serou takoví ti řidiči, co se mě za dědinou 
snaží předjet, protože si myslí že je to pomalé auto, přitom musím ubrat, 
aby mě vůbec mohli předjet, protože jim ten jejich elektronický špek dovolí 
max výkon jenom 5 vteřin, zatímco já jenom lechtám plyn a do půlky vytáhnu 
sytič a víc šlapat většinou není potřeba - jen do hodně prudkých kopců. U 
w353 není problém hrábnout na dvojku a u jedničky mi to dělá u skoro každého 
rozjezdu aniž bych chtěl, ale nakonec si stejně hrábne aspoň v zatáčce. 
Uvědomte si, že je to jako dvoulitr, jenom to má blbou převodovku co to 
nevytáhne nad 150. Běžně jezdím stylem 1-3-4 (0-45, 35-110, 70-150) - ne že 
by netočil víc - naopak velmi ochotně to jde nahoru, ale to už má člověk 
strach o motor. Dvojka má smysl fakt jen do hodně prudkého kopce. Brzdí z 
80kmh na 30 metrů jako by měl ABS, ale nemá. Starty v mrazech bez problémů i 
s 10 let starou baterkou. Prostě kdo s tím nenajezdil pár tisíc km, neví 
vůbec jaké to je auto.

Barkas sice není to co warbec, ale taky by zasloužil jinou převodovku, je 
totiž dělaná na to, aby se člověk s plně naloženým třítuňákem rozjel a 
slušně jel i do nejprudších kopců. Na silnici však sedí mnohem líp než 
warbec, asi jako trabant. A na trabanta v zatáčkách dnešní auta ani zdaleka 
nemají.


----- Original Message ----- 
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>

Jo jenze tenkrat jste si nemohl dovolit valit celej retezec na 95%
vykonu protoze kdyz to nekde houklo nastalo jen velke ticho nebo chrapot
shorelejch repro. Ted si to dovolit muzete, protoze vam to cele hlidaji
DSPcka, ktere to proste dokazou drzet po kontrolou i na takovehle
hranici (to je i duvod proc jsou ty bedny mensi).

Nechcete mi doufam namluvit, ze jsme se za 30let nikam nepohnuli - i
kdyz tusim kam z toho co pisete - samozrejme vsechno je ted horsi.
Posledni poradne auto byl prece wartas s volnobezkou... ;-)

======================================================================
Radek Vicek
======================================================================
http://www.cncnet.info - problematika CNC a automatizace
http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice


Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Ale to bylo i tenkrat, jen ten reprak stal 5x vic (ciselne) než dnes. A to 
> s
> tím propískáním sálu, se dělalo taky. K čemu by pak byly 30 a více pásmové
> EQ?




Další informace o konferenci Hw-list