Logaritmicke pravitko a jak na nej?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Červen 9 17:10:29 CEST 2008

Hezké odpoledne,

    je to typ 4542-27101-R. Na stupnicíh není skoro nic, jen čísla. Na
druhé straně šoupátka je označení stupnic "S" "S-T" "T". Jinak je na
stupnicích oznčeno "pí" potom "M", "C" a "C1". Na sešikmené části je
klasické pravítko a na dolní hraně je měřítko pro mapu 1:25. Toť vše.
Zkoušela jsem to podle návodu co tu někdo dal odkaz, ale to je jiné, má
jinak udělané stupnice, asi, a nejde mi to. Násobení a dělení celých
čísel mi jde, zbytek nechápu...

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz