[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Červen 9 16:48:00 CEST 2008

> Døív se pachtilo po kvalitním zvuku, zato
> dnes se na koncert (mimo klasiky)
> nechodí kvùli zvuku, ale kvùli davové
> psychóze.

Ono toto je take iste krcmove zovseobecnenie ako napr. "dnesna vlada prdlajs robi". Na koncerty sa urcite aj pred x rokmi chodilo z X roznych dovodov, vratane davovej psychoze, pozerstva, zvedavosti, laske k Palovi Haberovi (kvoli tomu chodili na koncerty Teamu moje spoluziacky na strednej) atd.

A naopak, na niektorych koncertoch je aj dnes dobry zvuk - napokon u ciste elektronickej hudby je to tak ci tak len subjektivna zalezitost...

wek