Logaritmicke pravitko a jak na nej?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Červen 9 16:50:44 CEST 2008

Hezké odpoledne,

    na Googlu je vidět, že to je potvora. Hledala jsem a nenašla. Tedy
našla, ale jen to co je na Wikipedii. Tam je hezky popsaná historii i
princip, ale vlastní počítání ne (nebo jsem to nenašla).

    Je to pravítko po mamce ze střední školy, takže nic speciálního.
Stupnice má jen z jedné strany. I když ta prostřední je otočná.

    Moc děkuju, běžně ho používat určitě nebudu. Ona je kalkulačka přeci
jenom pohodlnější a já jsem na matematiku trubka...

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz
	         sasa . svobodova . ul @       vodafonemail.cz

            ICQ:  260 344 186

Analogova pošta: na pozadani ;-)

Jiří Reček napsal(a):
> google nasel todle:
> http://mmm.webz.cz/logarex/l4542-27302.pdf

Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - http://www.avg.cz
Verze: 8.0.116 / Virová báze: 270.1.0/1492 - Datum vydání: 9.6.2008 10:29