DVD prehravace Ferguson

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 9 13:08:12 CEST 2008

Grundig GVP2750 - co tento zvládne a co nezvládne většina konkurence:

multisession DVD (asi polovina přehrávačů to neumí)
nevadí mu ani extrémní množství C2 chyb na médiu (toto vyřadilo většinu
přehrávačů)
Nero DIgital Strandard Profile MP4 - dokonce umí i kapitoly a vícejazyčný
doprovod
GMC a QPEL mu také nedělá potíže

Zápory:
nemá USB ani VGA, ale dá se to tam dobastlit, je to jenom jednoduché
zapojení, ale monitor to rozlišení a prokládání  musí zvládnout, ne každý to
umí (hlavně dnes).

  ----- Original Message -----
  From: Šula Miloš
  To: HW-news
  Sent: Monday, June 09, 2008 12:12 PM
  Subject: DVD prehravace Ferguson

  Ahoj,
  jelikož bych si domů chtěl pořídit další DVD přehrávač, který umí i DivX,
zaujal mě tenhle:

  http://www.dvdprehravace.cz/Ferguson-D-780HX-HDMI/i27329/

  Máte s ním někod zkušenosti ? Hlavně mě zajímá spolehlivost ( aby se
nezasekával, uměl si poradit i s trošku škrábnutýma DVD a mechanika a by
nehučela ).

  V současné době mám doma SONY NS405 a s ním jsem velice spokojený, ale jak
jsem napsal neumí DivX.

  díky za názory
  Miloš