[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 9 10:54:33 CEST 2008

Jak jsem rekl jde o akusticky vykon nikoliv o vykon eletricky. Pokud se nepeltu tak vec se ma asi takto:

1000W vyzareneho akustickeho vykonu odpovida 150dB
Pokud to chceme prepocitat na vykon eletricky potrebujeme znat charakteristickou citlivost reproduktoru, ktera udava jaky akusticky tlak vyrobi 1W ve vzdalenosti 1m od reproduktoru, u velkych profirepraku pro ozvuceni koncertu se citlivost pohybuje mezi 95 az 100dB, u domacich reprobedem klidne 80-92dB.
Jinak receno kdyz mame citlivost 95dB tak nam 1W vyrobi 1m od repraku akusticky tlak 95dB, 10W, 105dB a na poradky kraval v podobe 155dB jiz potrebujeme 1MW!

>ked 1kW sa mi na rockovu kapelu zda trochu malo.

Slavo T.