[OT:] Vykon hudobnej aparatury

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Pondělí Červen 9 10:32:07 CEST 2008

Zpusob naslouchani hudbe odpovida pozadavku posluchace. Dost casto je
jedinym parametrem akusticky tlak pozadovany posluchacem. Za kvalitou (v
tomto pripade co nejnizsim zkreslenim) se ohlizi minimum posluchacu.

[Abych predesel namitkam, zkuste si predstavit kolik lidi posloucha
hudbu v automobilu. K celkovemu zkresleni z akustickych menicu a
koncoveho stupne napajeneho z nizkeho napeti se dale pripocte hluk z
provozu automobilu. Ve vysledku takovy poslech v automobilu postrada
detaily.]

V neposledni rade je treba uvazit pozoronost, jakou posluchac
naslouchani venuje. Aby byl celkovy dojem z hudby dokonaly, je treba
vyloucit podnety, ktere by strhavaly pozornost posluchace.

A ruku na srdce, kdy jste si naposledy sedly do tiche mistnosti a naplno
si vychutnaly vase Hi-Fi (predem se omlouvam kamaradum, kteri tuto
zkratku naprosto nenavidi :)

Pekny den,

Jarda Meduna