Chovani UV LED

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Pondělí Červen 9 07:01:50 CEST 2008

Dobry den.

Nechal jsem si z Dealextreme poslat UV ledky na osvitku a u nekterych jsem se setkal se zajimavym chovanim

LED po pripojeni prochazi proud (20mA) ,je na ni ubytek stejny jako na funkci LED ale dioda nesviti. Pri zvysovani

proudu se pri cca 40mA dioda nahle (skokove) rozsviti a od te chvile  se chova stejne jako bezne fungující

LED - rozsveci se plynule od cca 5mA. Jelikoz se mi podarilo smichat bile a tyto UV LED, zjistil jsem pri trideni ze

to dela zhruba 20% LED diod. Setkal jste se s tim někdo? Proc se tak deje?

Horky Ales