OT Zkusenosti s fotoaparatem DMC-FZ18E-S Lumix

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Červen 7 20:59:14 CEST 2008

> Jelikoz jsem si nebyl zcela jist pockal jsem az budu doma.
> Toz je to naopak nez uvadis. Nekonecno pro IR je bliz nez pro
> "normalni" svetlo.

Jo, omlouvam se za chybu, takze dal je naopak pro UV fotky.

> Vim, ze pro krajinky jsem tyto veci neresil a proste zatocil
> objektiv na konec. A zvlast u kratkych ohnisek neni ostreni
> az tak osemetne.

U kratkych je to jasne, ale naopak u dlouheho skla se pomoci toho da krasne
posunout hyperfokalni vzdalenost a blizke objekty tak vice rozostrit (treba
pri foceni do dalky prez nejake pletivo, kdyz neni mozne ho obejit).

Jakub Serych