OT Zkusenosti s fotoaparatem DMC-FZ18E-S Lumix

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Červen 7 14:59:21 CEST 2008

Zdravim,
mam jako druhy fotak Olympus 560UZ. 18x zoom, 8 Mpx.

Vestaveny blesk je temer vzdy nouzovka. Za tmy venku bida.

1600 ISO to bude mit velky sum a s sumem je treba asi pocitat uz nad 400.

Mechanicka odolnost do kapsy mi prijde dostatecna, nevim jak u FZ18. Na pady
to asi neni.

Pred destem chranit fotak vzdy. Treba na kamery se pouzivaji "plastenky"
budto od vyrobce nebo homemade.

Tady jsem dal dve fotky bez uprav, na automat a jen tak narychlo vyfocene z
okna.
Bez zoomu a se zoomem naplno.
http://www.volny.cz/jinda2005/Foto/

Jindra Polivka

Dobrý den všem,

plánuji zakoupit Panasonic DMC-FZ18E-S Lumix a zajímalo by mě, zda někdo z
přítomných s ním, nebo s něčím podobným (kompakt 18x zoom) má praktické
zkušenosti.

Zajímá mě především:

Jak daleko venku doblýskne blesk.

Hledáček za tmy - zda něco smysluplného uvidím na displeji, když světelné
podmínky odpovídají použití dejme tomu 1 min. expozice při 1600 ISO.

Mechanická odolnost - zda dlouhodobě přežije nošení v kapse (já vím, 400 g
je dost), občasné pády na zem a pod.

Odolnost proti dešti - zda nemusí po pár kapkách do servisu, nebo po
zmoknutí sám vyschne.

Výdrž baterií

Nějaký obecný zásadní problém, který mě teď nenapadl?

děkuji, PH