Nabijecka Ansmann PowerLine5

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Sobota Červen 7 11:21:45 CEST 2008

Zeptám se jinak: v nabíječce je obvod HCF4051. Co se stane, když použiju
jiný multiplexer
(cmos CD4051, nebo 74HC51, nebo 74HCT51). Může mít změna vliv na funkci
nabíječky? a jaký a proč?
Všem profíkům a moc velikým odborníkům se předem omlouvám za svoji neznalost
:o).
Dík Vladimír

Dobry den,
mam problem s vyse uvedenou nabijeckou. Dve sachty nabijeji ok, dve mi vzdy
signalizuji vadny clanek (ledky se rozblikaji rychle). Je osazena 1×ST62T25,
1×74HC259, 1×HCF4051, 1×LM358. Ten multiplexer 4051 je v patici. Zkousel
jsem ho vymenit a pak zase nefungovala jina sachta. Schema nemam, tak nevim,
co podniknout dale a vyhodit je mi to lito. Poradi mi nekdo?
Diky
Vladimir