[OT] Rakety bylo Akceleromert

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Červen 7 11:22:05 CEST 2008

Ja jsem zase lital na smes praskoveho zinku se sirou. Smes sorbitu a
dusicnanu draselneho taky nebyvala spatna. Nic se pri tom netavilo,
jen lisovalo. Tryska se udelala z kaolinu a vodniho skla, plast motoru
i trup z papiru. A vyska letu se merila tak, ze po dohoreni motoru
proslehl plamen do trupu rakety kde bylo trochu strelneho prachu nebo
nejake jine sloze. Vyska se vypocetla z rychlosti zvuku a rozdilu mezi
zableskem a zvukem exploze. Vlastne to byl podle komunistickych zakonu
ukazkovy pripad nedovoleneho ozbrojovani :-)

Ales Prochaska