Akceleromert - letajici robot

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Červen 7 00:16:55 CEST 2008

V te petici se pise:
"Nařízení zcela nešťastně slučuje dvě naprosto odlišné cílové skupiny:
Jednoznačně komerční skupinu konstruktérů, výrobců a uživatelů
bezpilotních létajících prostředků, s leteckými a raketovými modeláři."

Tak si tak rikam, jakej je v tom rozdil. Bud je neco bezpecne a nebo
neni a je uplne fuk, jestli je to komercni a nebo zajmova zalezitost.
Mozna jsem uplne blbej a nechapu to, ale to jako komercni skupinu, za
ktere se snazi stat zdimat co muze, lze diskriminovat oproti tem, kdo to
delaji jako konicka ? Je mi uplne fuk, jestli nekdo ma na neco penize a
nebo nema, prece pokud jde o bezpecnost, pak nemuze byt nikdo
zvyhodnovan ve slevach v bezpecnosti jen proto, ze si nemuze dovolit tu
bezpecnost zajistit. Tady taky tezko projde bez trestu, ze nekdo nechal
hole draty s ~230V, protoze mu nezbyly prachy na kryti a delal to jako
konicka, az to nekoho zabije.

Fakt proti modelarum nic nemam, sam jsem modelaril a az bude vice casu,
zase budu. Bracha se modelarine venuje vic nez dost:
http://www.aircombat.bezstarosti.cz/ , takze mne snad nelze podezrivat,
ze bych mel neco proti modelarum.

Ale to co tam ten pan napsal, nad tim mi zustava rozum stat. Tak snad
stejna pravidla pro vsechny, no ne ? Kdyz mi o neco jde, spojim se
klidne i s certem, pokud ma stejny zajem, ale rozhodne mu nezacnu kalet
na hlavu ...

--
Jiri Bezstarosti