OT: (uplne) Piatok

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Červen 6 21:59:39 CEST 2008

Ona ta "dan za vzduch" se v ruznych obdobach vyskytuje i u nas. Ruzne
lazenske, vzdusne, rekreacni, mistni poplatky atd.

Tim, ze to odlozili o 6 mesicu, to jen oddalili. Jsem zvedav na pristi
sezonu. Jestli se smiri s ubytkem turistu nebo udeli vyjimku.

Skoda, ze se toho chytla Cerna Hora a zavedla to taky. Jeste predloni
vypadali, ze jsou vdecni za kazdeho turistu. Asi se dostavil ocekavany
boom, tak zavedli podminky.

Zdenek