OT Zkusenosti s fotoaparatem DMC-FZ18E-S Lumix

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Červen 6 17:32:36 CEST 2008

No i kdyby ta zrcadlovka umela LiveView tak si moc nepomuzete - na tom
displejicku s 200.000 pixly o velikosti 2-3" toho stejne moc neuvidite.

Ja ten zivej nahled take nemam a vubec mi to nevadi. Prepnu si to na
manualni ostreni - zaostrim na neco v dalce podle hledacku - zaaretuju
fokus a jdu fotit.
Radek Vicek