OT: (uplne) Piatok

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Červen 6 17:09:51 CEST 2008

Hezké odpoledne,

    no je to věc názoru co je podraz a co business. Já to vidím zase
takhle: Pokud si dovezu něco svého jídla, můžu si dovolit tam utratit za
jiné věci. Pokud si musím opatřit potraviny tam, nemůžu utratit za jiné
věci. Vycházím z toho, že rozpočet na dovolenou je předem daný. Jde
spíše o to, že to je zakázané. Já bych si na dovolenou také moc věcí
nevezla, je lepší zkusit co se tam kde dá splašit a podobně. Když jsem
byla před moc lety v Pule, tak jsme také chodili na trh pro rybičky, ale
i tak bylo něco v zásobárně z ČR. Dobré je kombinovat oboje.

    Každopádně je mi to vlastně jedno, na Chorvatsko kašlu a moje
ideální dovolená je vzít bandu dětí do Jeseníků do Švagrova u Vernířovic
:-) A Chorvati ať se staví na hlavu.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz