OT Zkusenosti s fotoaparatem DMC-FZ18E-S Lumix

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Červen 6 15:51:43 CEST 2008

Dobrý den všem,

plánuji zakoupit Panasonic DMC-FZ18E-S Lumix a zajímalo by mě, zda někdo z
přítomných s ním, nebo s něčím podobným (kompakt 18x zoom) má praktické
zkušenosti.

Zajímá mě především:

Jak daleko venku doblýskne blesk.

Hledáček za tmy - zda něco smysluplného uvidím na displeji, když světelné
podmínky odpovídají použití dejme tomu 1 min. expozice při 1600 ISO.

Mechanická odolnost - zda dlouhodobě přežije nošení v kapse (já vím, 400 g
je dost), občasné pády na zem a pod.

Odolnost proti dešti - zda nemusí po pár kapkách do servisu, nebo po
zmoknutí sám vyschne.

Výdrž baterií

Nějaký obecný zásadní problém, který mě teď nenapadl?

děkuji, PH