OT - Jak se dělají obrovské fotografie ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 6 14:55:26 CEST 2008

Pokud to nemyslite jako zert tak mi neni jasne jak by to melo fungovat.

Jak pozname, ktere mame rozlepit a poslat elektronicky? To by musel byt
uz ten dopis podany s priznakem dorucit elktronicky (to je dle meho
uplna blbost - pak je zbytecne to vubec tisknout). Nevime totiz jak vas
kontaktovat - nemame zadne jine spojeni nez adresu na dopise.

To souvisi i s tim jak oznamovat nedorucene dopisy - me by se take
libilo, kdyby mi prislo na mail oznameni o ulozeni zasilky. Ale posta
nema kontakt jak sparovat adresu s mailem.

Nicmene vzhledem k tomu, ze se ona sluzba co jsem zminil predtim
(elektronicke posilani dopisu a doruceni fyzicke zasilky) pripravuje ke
spusteni i pro bezne obcany bylo by neco takoveho teoreticky mozne pokud
nam poskytnete zminene udaje. Nakonec by to mohlo skoncit tak, ze vam
prijde avizo o tom, ze vam nekdo neco posila v okamziku kdy pro vas ten
dopis budeme tisknout i s tim kdy vam jej dorucime.

Je tam samozrejme hromada otazniku z nejruznejsich byrokratickych
omezeni - postovni zakon, urad na ochranu osobnich udaju atd...

Radek Vicek