OT - Jak se dělají obrovské fotografie ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 6 13:48:59 CEST 2008

Uz jsem to vlakno chtel stopnout, ale vyuziji jej k tomu, ze tady trochu
priblizim co bude CP nabizet a co mam za ukol ted udelat.

Jiste vite jak vetsinu lidi stve kdyz na prepazku prijde sekretarka z
firmy s taskou dopisu a ruznych obalek a zacne je podavat a postacka
orazet a tukat do PC. Lidi nervni, protoze to trva dlouho.

Momentalne pripravujeme rozhrani, aby firmy mohly tisknout dopisy a
faktury virtualne primo k nam do Postservisu. Tedy fakturantka da
vytisknout fakturu/dopis/upominku, ktera se bud okamzite nebo na nejaky
jiny ukon (treba nez pujde domu spusti prenos z nejakeho spool disku kam
cely den sysluji tisky z cele firmy) prenese zabezpecenym kanalem k nam,
u nas se vytiskne, zaobalkuje a preda jeste ten den do prepravy (vcetne
ruznych zpusobu podani). Bez toho, ze by nekdo musel vytahnout paty z
baraku. A jednou mesicne prijde jen faktura. Prubehy zpracovani a kdy co
odeslo/vytisklo umime zobrazit na webu uz ted.
Problem je, ze hromada firem ma ruzne typy dokumentu, ktere nejdou balit
do obalek s okenky (nesedi tisk proti okenku) a take hromada firem chce
na obalky logo nebo nejaka jina sdeleni/reklamu. Takze proto je v reseni
tahle linka, ktera nam umozni navic zakazky kumulovat a shlukovat bez
ohledu na to jakemu zakaznikovi patri ten ktery dopis.

Radek Vicek