Akceleromert - letajici robot

Kovar Milan mkovar@seznam.cz
Pátek Červen 6 12:00:14 CEST 2008

Nedavno vysel novy predpis :
http://www.aecr.cz/download.php?file=upload/www.aecr.cz/vseobecne-informace/_dir/112/bo-md-208.pdf

Omezeni vysky max. 100m.

Bezpilotní prostředek, jehož maximální vzletová hmotnost je rovna nebo přesahuje 7 kg, se nesmí:

a)     v průběhu vzletu a přistání přiblížit k jakékoliv osobě jiné než jeho pilot na
horizontální vzdálenost menší než 50 m;

b)     za  letu  přiblížit  k jakékoliv  osobě,  prostředku  nebo  stavbě,  které  nejsou
součástí  předmětného  provozu,  na horizontální vzdálenost menší než 100 m;

c)     za letu přiblížit k jakémukoliv hustě osídlenému prostoru na horizontální vzdálenost menší než 150 m.

Milan