Re: OT - Jak se dělají obrovské fotografie ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Červen 6 11:28:00 CEST 2008

 6.6.2008, 11:19:28

3-5 let venku vydrzi tzv solventni ink. i bez dodatecne ochrany. Jen
to rozpoustedlo co v tom je (poradnej fuj-tajbl) neni zcela
kompatabilni s RoHS. Dnesni trend je pouziti UV vytvrzovanych
inkoustu.
Jen tak pro zajimavost, jeden vyrobce techto masinek je i z ceska
(http://www.grapo.com/) a cela masina, je (byla) dilem 2 lidi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz