Akceleromert - letajici robot

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 6 11:25:49 CEST 2008

No ono bude jeste asi hur. Vzhledem k harmonizaci zakonu s EU se ted
pokud vim resi to jakym zpusobem budou kategorizovany bezpilotni
prostredky a i RC modely.

Minimalne jedno z omezeni je maximalni letova hladina tusim 100m (pokud
ne 50m). Druhe co mi uvizlo v hlave je letani minimalne 1.5km od obydli
a osob. Vzhledem zalidnenosti naseho uzemi je to prakticky nerealne si
poletat s RC. Samozrejme, ze se to bude ignorovat, ale jen do te doby
nez bude nejaky pruser.

Radek Vicek