Akcelerometr

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Červen 6 09:25:47 CEST 2008

Signal processing se da provadet uz primo v akcelerometru, viz cidla od
Freescale a jestli si dobre vzpominam, tak se tam daji nastavit i
hranice pro vyvolani preruseni, takze hlavni system to cidlo nemusi
zatezovat vubec, jen pokud dojde k definovane udalosti. Kalibrace je
jiste nutna ale ne do te miry ze by se uplne otocil charakter snimaneho
zrychleni. Pokud zarizeni staci jen orientacni udaje, popripade detekuje
zmenu udaju za nejake cas, tak kalibrace nutna neni.
Jinak ja jsem rad ze vymysleji podobne ptakoviny, kdyz se nad tim
zamyslite tak psani na klavesnici a tahani mysi po stole je celkem
slusna ptakovina a jak se chytla. Tesim se na dobu kdy prejdeme
kompletne na dotykove obrazovky, ovladani naklonem atd. protoze mi to
prijde vice intuitivni, prirozene - klikam presne do mista kde je
ovladaci prvek nehybu rukou po nekde imaginarni plose.

Tosa