Akcelerometr

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červen 6 01:26:05 CEST 2008

z filozofickeho pohladu na vec skusim povedat, ze aj bill isteho casu tvrdil, ze 640kB pamati bude stacit na vsetky aplikacie

z technickeho pohladu - tie cidla maju, ak sa nemylim, 12-bitovy vystup na kazdej osi (no isto viac ako 8) a kedze su citlive aj na gravitacne zrychlenie, tak vseobecne meranie naklonu je na bezne potreby velmi presne. dalej technologia je zvladnuta na malej ploche a nic nenaznacuje ze by bola draha.

z obchodneho pohladu - na ake ucely sa to pouzije najskor nie je podstatne. ze to budu blbosti typu ovladanie menu v mobile, no a co? zlacni to vyrobu. uz povedzme to parkovanie hlaviciek HDD pri rozpoznani volneho padu notebooku - teda pred dopadom, ak zachrani nejaku cast diskov pred znicenim, ma to svoj prinos. natacanie obrazu vo fotaku? automaticky zapis polohy do EXIF? ved to je vsetko len a len to iste, co zenie ludstvo dopredu. cely pokrok je zalozeny na lenivosti a snahe zjednodusit si zivot... :-)

miro