HP Pavilion dv6750ec

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Červen 6 00:14:47 CEST 2008

Aha tak to bude mozna ten problem s tim SATA.

Chovalo se to tak, ze v okamziku kdy po nabootovani z CD zacnou XPcka
kopirovat ovladace (modra obrazovka a dole v radku se kopiruji drivery)
to nahodne tuhlo - zajimave, ze nekdy to zceplo hned nekdy az treba po 2
minutach. Nicmene nikdy jsem se nedostal az na nejake deleni disku apod.

Pak jsem to vzdal a nainstaloval z recovery - nemel jsem cas ani naladu
se v tom stourat.
Duvod proc jsem to chtel preinstalovat normalnima XP je to jak je ten
predinstalovany OS zasr.ny tem ruznycm ficurama, ktere jsou mi uplne
nanic - jako ctecka prstu, parkovani hlavicek pri padu, sifrovani disku
a ja nevim co vsechno jeste (navic to jeste otravuje ruznyma nabidkama
na zmeny hesel, klicu a ja nevim cim jeste).

Jinak ten NB je fakt skvelej zvlast ve spojeni s dockem.

Radek Vicek