OT: CLO na software

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Červen 6 00:12:17 CEST 2008

Na stránkách celního úřadu je taková pobouchaná aplikace, která to dokáže
vypsat, jenom tam ten software najít. Já bych tipoval, že clo bude 0Kč a
akorát se bude platit DPH. Jenom bych doporučil zajistit, aby nějakou
fakturu přiložili na krabici a dostatečně tam případně zdůraznili, že se
jedná o zboží pro osobní potřebu, jinak celníci započítají do daně i dopravu
(z USA často nemalá částka). No a taky to bude trvat aspoň dva týdny než to
doručí.
Já jsem teď na notebook čekal měsíc (opravdu ležel měsíc na celnici) a
nakonec mně tam ti idioti dopravu připočítali (cca 80USD), i když jsem jim v
celním prohlášení zdůrazňoval, že to je pro osobní potřebu. To mě zase
jednou ten nefungující státní aparát nasral...