Akceleromert

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 5 20:49:28 CEST 2008

Kdyby tomu tak bylo, tak ted nekde na Hawaii popijim buhvi co a mam
nejvetsi starost o to, jestli mam spravne slunecnik a jestli mi mezi tim
nekdo neposkodil sbirku tim, ze mi obesel Ferrari ctvrtakem ;).

Pry v Australii si jakysi farmar stavel vetsi rachejtli (snad jsem to
pred nejakym casem videl v bedne a berte to s rezervou, spis jako for)
az pak uz se zdalo, ze je to nebezpecne a sly se na to urady mrknout.
Zjistilo se, ze zadny des, ze to stejne vic nez snad 250km neuleti a ze
mu stejne chybi elektronika, aby to poslal kam chce. Kdyz si
predstavite, ze by ten silenec vedel, to co pulka z Vas tady, ze ji fakt
posle kam chce a to klidne i jen s ubohou presnosti +/-1km - no des a
hruza pomyslet.

--
Jiri Bezstarosti