Vazelina na plastove prevody + nejaky super olej?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Červen 5 20:30:11 CEST 2008

Aha, tak beru zpět, záleží, kam se WD vozí, v USA je složení jiný než v
Německu, viz. http://www.wd40company.com/partners/msds/usa
V tom německým je cca 80% nafty. I když já tady třeba mám WD40 s ruským
popisem a to by zase mohlo odpovídat asijskýmu vývozu, který je taky
naprosto odlišný...