Akceleromert

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 5 19:10:07 CEST 2008

No prece k tomu, ze zjisti slozky tihoveho zrychleni v osach tech
jednotlivych cidel a tim vi, jak je natocen vuci vektoru pusobeni
gravitace ;).
A pokud k cemu bylo mineno, proc tak slozite, kdyz to jde jednoduse, tak
proto, ze je to malicka soucastka se slusnou spolehlivosti a zivotnosti.

--
Jiri Bezstarosti