I2C u ATMega (pokracovanie)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 5 15:52:37 CEST 2008

Mno, pisu tam, ze ten co prehra pri arbitracii, musi cusat az kym nenastane stop.
Toto by mal normalne riesit I2C hardware, ale podla vsetkeho to neriesi, pretoze samotna arbitracia zlyha, kedze jeden z mastrov nezdetekuje spravne start druheho...

wek

PS. Uz viem preco to norski studenti volaju TWI - nie preto aby nemuseli platit Philipsu/NXP licenciu, tu vraj uz netreba platit, ale aby sa im nesmiali ze to nefunguje ako I2C... :-(

Ale aby som bol spravodlivy, pamatam si este z cias povodneho Philipsovskeho fora, tak zo 10 rokov nazad, ako sa rozoberalo ze v niektorej Philipso-Signeticsovskej '51 co mala hardwarovy I2C sa tento vedel kusnut tak ze ho nestacilo resetnut ale bolo treba do neho pozapisovat nieco vtipne ci mu zacvicit nohami zvonka, nieco take... Takze tak...