Multimetr HP (Agilent)34401A

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Středa Červen 4 21:38:26 CEST 2008

Už před víc než týdnem jsem tady dával uvedený subjekt, ale stále nemám stoprocentní úspěch. Díky Ondrejovi jsem hodně pokročil. V této chvíli již umím ovládat multimetr přes RS232, ale se čtením mám stále problémy. Tedy přečtu cokoliv, ale vždy jen jeden znak. Přesně to funguje tak, že pošlu příkaz, ale žádná odezva. Odpojím, znovu připojím a obdržím první znak. Znovu odpojím, připojím a dostanu druhý znak. Atd. až než to přečtu celé. To se mi ale vůbec nelíbí a co hůř, myslím si, že tak by to fungovat nemělo. Nebo se mýlím? Přitom nastavení mám bez řízení toku. Pokud nastavím Xon/Xoff chová se to stejně. Pokud zadám hardwarové řízení tak to prostě zamrzne při čekání na odpověď.
Nějaké nápady, nebo zkušenosti.
Král