Ovládání MMC karty v MMC modu

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Červen 4 15:55:20 CEST 2008

Potřeboval bych číst (konkrétně ATMegou) z obyčejné MMC karty, ale v MMC
módu (MultiMediaCard Mode). Všechny zdrojáky, které jsem viděl ale
používají jednodušší SPI mód, který však neumí číst/zapisovat po více
blocích.  Tak  bych se rád zeptal, zda někdo neví o nějakém zdrojovém
kódu (pro libovolný jednočip), který by uměl číst z MMC karty v nativním
(MMC) módu.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |