OOo Draw (was Re: [OT] Jaky graficky editor)

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Červen 4 12:51:34 CEST 2008

A vam se s nim opravdu dela dobre? Ac mam jinak OOo rad, tak Draw radeji
nespoustim, ovladani mi pripadne naprosto zoufale. Pred lety jsem pracoval
s Corel Draw verze tusim 5 a ergonomie a intuitivita ovladani se neda
srovnat. Nebo se OOo Draw necha nejak priohnout?

Mnohem pouzitelnejsi mi pripadne Inkscape (nic slozitejsiho jsem v tom ale
nedelal) nebo pro neco staci qcad (ovladani neni intuitivni, ale staci si
v dokumentaci precist zakladni principy a najednou to jde).

Lada

On Wed, 4 Jun 2008, Snehulak wrote:

> Pozor asi doslo k nedorozumeni  , je tam samostany kleslici program ktery se
jmenuje DRAW.

http://www.openoffice.org/product/draw.html

snehulak