RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červen 4 08:50:31 CEST 2008

Tohle ja delam take pokazde i pro sebemensi blbost, kdyz se dela na hubu
a jeste treba kdyz delam pro zarizeni, ktere ani nikdy nazivo neuvidim -
vetsinou to musi byt rychle a je to "jednoduche"... :-) Zvlast takove ty
jednoduche zarizeni co ridi nejake automaty a podavace jak popisoval
p.Bezstarosti.

Necham si to popsat, v dalsim mailu se doptam na to co neni jasne me,
pak to cele sepisu jak tomu rozumim a teprve nad tim se teprve zacne
dohadovat nad tim co by to melo presne delat. Temer vzdy se objevi to,
ze neco lze udelat jednoduseji a naopak neco co se puvodne jevilo jako
nedulezite (vetsinou nejake zpozdeni na nejakem clenu). Poslednim mailem
to zase cele shrnu a necham odsouhlasit zadavatelem. Vetsinou to sice
cele zabere den psani, ale malokdy jsem musel co predelavat.

Radek Vicek