[OT] Jaky graficky editor

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Červen 4 08:19:32 CEST 2008

Já používám CorelDraw. Není úplně levný ale dají se koupit starší
verze (které jsou navíc počínaje 10.0 pravidelně lepší než ty novější)
které jsou už za rozunou cenu. Je to obecný kreslicí program, funkci
na generování diagramů nemá, ale zase mi nevnucuje svoje představy o
tom jak má vývoják vypadat.

Mechanismy a součástky jsem si zvyknul dělat ve 3D CADu, je to dost
návyková věc :-) Existuje dokonce i jeden zdarma, ořezaná leč přesto
dobře vybavená verze od www.alibre.com.

Aleš Procháska