RE:a

www www asrock70@seznam.cz
Středa Červen 4 01:55:05 CEST 2008

Dnes ani tak nejde o to vedet, ale o to umet najit. Pokud jde o leky a ucinne latky registrovane v CR, existuje krome historickeho lekopisu v knizni podobe, predevsim databaze AISLIP. Na internetu lze najit jeji ocesanou verzi, ani zdaleka nedosahuje moznosti FULL CD verze, ale pro zakladni orientaci a rychle ziskani pribaloveho letaku k nezaplaceni.

https://www.zdravcentra.cz/cps/rde/xchg/zc/xsl/aislp.html

Zakladni prehled o antibiotikach, lze nacerpat napriklad http://cs.wikipedia.org/wiki/Antibiotikum, s informacemi z tohoto clanku trunfnete znalosti nejdnoho lekare. Pravidelne slychavam o nedelich narky lekarniku na to jaka kvanta antibiotik se predepisuji na veci, ktere nelze antibiotiky lecit.  Obecne to vsak plati pro radu dalsich leku, zkratka vira v semocnou pilulku nas vsechny jednou zahubi.

>Chlapi, ja Vas stejne vsechny zeru ;). S kym se potkam, kazdy z Vas mi
ukazuje, jak vubec nic nevim.