Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červen 4 01:10:09 CEST 2008

Ja jich delam nekolik, obcas i zaroven ;). Delal jsem elektroniku pro
jakysi destilator, extraktor, ted konkretne zase neco pro probarvovani
vzorku (jestli jsem to pochopil spravne), pred tim neco s krevnimi
vzorky, pak manipulaci s velkymi zkumavkami plnymi zhave kyseliny, stale
neco. Ale je to stale totez. Neco se nekde hybe od nekud nekam, neco to
vypisuje na displej, nekdy to zatroubi, nekde to neco necha nejaky cas,
nekam to neco prilije ci odsaje, proste vypada to desne vedecky a pritom
si musim nechat presne popsat, co to ma jak delat, protoze abych
nastudoval principy co a proc, to bych uz za 100 let mohl zacit stavet
prvni kousek elektroniky ;))).

--
Jiri Bezstarosti