normy pro zkusebny

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Úterý Červen 3 17:30:47 CEST 2008

Kolega tady ted neni a vzdycky se obrati s podobnym dotazem jak jsem psal.
Tak jsem to popsal jenom pro priblizeni s prosbou ,jestli o tom nekdo
nevi vic.
Asi to navic spada do kategorie zachranujici zivot ,takze je to slozitejsi.
To co se casto okolo dotazu rozpouta mne trochu desi.
Jako technik cekam jasnou a strucnou odpoved k veci.A pak ctu podivna
slohova cviceni
bez vetsiho uzitku.