normy pro zkusebny

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Červen 2 21:24:06 CEST 2008

Buh vi. Tohle je EN nahrazujici puvodni DIN. V DIN (uz neplatne) je
vsechno v poradku, v EN jsou dovoleny nesmyslne velke tolerance.
Vsichni vyrobci chapou o co jde a vyrabeji dily na te spravne hranici
tolerance takze je vlastne vsechno v poradku, ale skulina tu je.
(Pro poradek: lide co do toho maji co kecat uz pracuji na revizi).

O principu normalizace jsem nikdy nepochyboval, ale o nekterych
zpusobech zachazeni s normami ano :-)

Ales Prochaska