normy pro zkusebny

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Červen 2 20:54:42 CEST 2008

I ja ziji v tomto presvedceni. Ten komisar samozrejme uvede odkazy na
normy apod. ale mne jde slo o to, co se povazuje za primarni - jestli
funkcnost zarizeni nebo formalni splneni norem. Znam normy (ne
elektro, jde o vysokotlaka zarizeni) podle nichz lze zkonstruovat
nebezpecne zarizeni a pri tom je dodrzet, byt na hranicich tolerance.
Proto by v takovem pripade mel nastoupit zdravy rozum a ten komisar
musi rict, ze pod tohle se nepodepise - i kdyz formalne by mel kryta
zada.

Ales Prochaska