Re: Kopírování souborů ve Windows XP + SP3

Tomáą Tomáą tom.tore@seznam.cz
Pondělí Červen 2 20:11:31 CEST 2008

Ale neni, SP3 je trochu více nez kumulativni zaplata obsahujici drive vydane zaplaty.
Zmeny jsou podstatne rozsahlejsi a tykaji se i jadra a jeho modulu, napriklad pribyl Kernel Mode Cryptographic Module a rada dalsich. Podle testu jsou XP s SP3 zhruba o 5% sviznejsi nez stejna s opatchovanou SP2.

Z neznamych duvodu do SP3 MS nedal WMP11 a IE7.

>Je to presne tak neni tam nic navic jen proste ten souhrn nebo to co se
stahne po te co nainstalujete win xp .

snehulak

On 6/2/08, zu1234 <zu1234@seznam.cz> wrote:

> Myslel jsem si, že právě na to je W XP SP3 dobrej - že je to souhrn
> všech aktualizací od SP2.
>
> Ale snad se ozvou větší kanóni a objasní nám to :)
>
> ZU

Daląí informace o konferenci Hw-list